9 Black Creek – Six Flags Gurnee (300 km) Illinois

06 juni 2013

De dag begint vroeg, om half zes gaat de wekker, we ontbijten weer met onze gastheren. Na het inpakken van de koffers wordt het dan echt tijd om afscheid te nemen van Bob en Jeb. 01Om 7 uur zijn we bij de Krohlows en nemen afscheid van Jill, zij heeft vandaag en morgen nog les en dan kan ook zij van een welverdiende vakantie genieten. Ze vertelde ons gisterenavond dat ze het schoolsysteem dit jaar veranderd hebben en dat ze het toch een beetje onderschat had. Bridget en Tenley waren nog even bezig en natuurlijk was Dani ook nog niet helemaal klaar. Na nog wat spullen in Dani’s koffer te hebben gedaan, waren we helemaal klaar om te gaan. Afscheid genomen van Neal en daar gingen we dan, Irem ophalen en hierna nog even naar Terry en Zach om afscheid te nemen en Dani’s Jas uit Terry’s auto te pakken.

Uiteindelijk rijden we iets na 8 uur weg en zijn we onderweg naar Six Flags Great America. We hebben 4 seizoenspassen gekocht aangezien we ook nog in St. Louis en Dallas zullen gaan. We hebben er 4 gekocht aangezien dat net zo duur was als dat we er 3 zouden kopen. Rond half twaalf zijn we in het park. Met onze vouchers komen we gemakkelijk het park binnen, lopen naar de klantenservice, hier worden onze vier passen gemaakt. Bridget lopen met hun coupon boekje terug naar de ingang en halen Tenley en Irem op, zij kunnen als vrienden van een seizoenspashouder gratis naar binnen. Hoe bedoel je, dubbeltje eerste rang.

02 030405

Het regent en het is koud, jullie begrijpen vast wel dat wij het na onze traditionele treinritje het voor gezien hielden in het park. De kinderen zijn gebleven en wij zijn naar het hotel gereden en hebben ons ingecheckt. Het hotel ligt op vijf minuutjes van het park, ook dit hotel hebben wij gescoord bij Priceline. Inchecken was vanaf 15.00 uur maar Vicky kon wel begrijpen dat we niet veel zin meer hadden in Six Flags en dat we vroeg incheckten.

Car is iets gaan eten en ik heb ons blog bijgewerkt en geüpload. Hierna nog een beetje op internet gesnuffeld, geboden op Priceline voor een hotelkamer voor morgen in Indianapolis. Terwijl wij aan het relaxen waren begon het zonnetje weer te schijnen. Even een smoothie gehaald bij de Mac, zo de “vitamientjes” van vandaag zijn ook weer binnen, hierna hebben wij vanaf een benzinestation Dani gebeld om te horen waar zij zich bevonden. We spraken af bij de uitgang van Superman the Flight.

06 07 08 09

Hierna hebben de kinderen nog wat achtbanen bezocht en hebben we met z’n zessen nog een ritje in de draaimolen gedaan. Al met al is het toch nog snel 20.00 uur geworden en gaat het park sluiten. De kinderen willen pizza eten dus even googlen, Bridget denkt dat Bella Rosa wel wat is, adres ingetoetst in de tomtom en wat blijkt Bella Rosa te zijn, een afhaal pizzeria, dat gaat hem dus niet worden want dan stinkt heel de nacht de kamer naar pizza. Schuin tegenover Bella Rosa is een restaurant, we gaan daar even kijken en hier blijken zij ook pizza’s te hebben. Aangezien de parkeerplaats aardig vol is besluiten we om bij The In Laws te eten en het is een goede keuze gebleken. We hebben lekker gegeten en het was behoorlijk veel. Je merkte bij de kinderen wel dat hun energieniveau bijna op was.  Rond 22.00 uur waren we op onze kamers en zat ons eerste dagje Six Flags erop.

10 11

Liefs,

Cadara

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.